7 תשובות
בבאר שבע?
אני במקיף א' והרמות בכיתות הם מאוד גבוהות הלימודים והבגרויות שלנו הם פחות או יותר הכי טוביםם
אני במקיף א' והרמות בכיתות הם מאוד גבוהות הלימודים והבגרויות שלנו הם פחות או יותר הכי טוביםם
מקיף ה הכי טוב מבחינת הלימודים
אנונימית
בוא לטכני. אני לומדת שם ואני ממש לא מצטערת שעברתי... גם לומדים פה ממש בצורה רצינית.
טכני... אבל קשה רצח
אל תכי למקיף ה' זה חרא
וגם כולם שם מתקלקלים
ילדה שאני מכיר הייתה ילדה שקטה ורגועה והיום היא אחת הפתוחות
וגם כולם שם מתקלקלים
ילדה שאני מכיר הייתה ילדה שקטה ורגועה והיום היא אחת הפתוחות
אנונימי
מקיף ה
אני שם
אני שם
טכני
באותו הנושא: