8 תשובות
את מזכירה לי את ידידה שלי.. ידידה לשעבר ;-)
תשאלי למה הוא שונא אותך אולי זה בגישה שלך
לא יודע, השאלה היא מה את עושה לא נכון, ואת זה את צריכה לתקן.
שואל השאלה:
זה מה ששאלתי, מה אני צריכה לעשות:' (
זה מה ששאלתי, מה אני צריכה לעשות:' (
אנונימי
את צריכה לבדוק אולי אם יש משהו בדיבור שלך שהוא לא בסדר, אלו יכולים להיות המון דברים:
אולי את לא ממש מקשיבה, אולי את יותר מדי כנה ללא טאקט, אולי את באה בגישה מזלזלת, אולי את באה בגישה מתנשאת. רק את יכולה לדעת - אבל במקרים כאלה צריך לבדוק אולי משהו אצלך לא בסדר ולתקן אותו. ויכול להיות שהכל בסדר ואת פשוט מפרשת את זה כאילו הוא שונא אותך, כשבעצם אתם מדברים פחות כי כבר מיציתם ולא כי הוא שונא אותך (:
אולי את לא ממש מקשיבה, אולי את יותר מדי כנה ללא טאקט, אולי את באה בגישה מזלזלת, אולי את באה בגישה מתנשאת. רק את יכולה לדעת - אבל במקרים כאלה צריך לבדוק אולי משהו אצלך לא בסדר ולתקן אותו. ויכול להיות שהכל בסדר ואת פשוט מפרשת את זה כאילו הוא שונא אותך, כשבעצם אתם מדברים פחות כי כבר מיציתם ולא כי הוא שונא אותך (:
כשכתבת כנה מדי בלי טאקט מה זה אומר?
אני לא זאת ששאלה אבל בדיוק במצב הזה
אני לא זאת ששאלה אבל בדיוק במצב הזה
אנונימי
כנות ללא טאקט הכוונה היא לומר תמיד את האמת, מה שעולה לך לראש בלי לעדן את המילים. לומר את זה בדרכים לא נעימות. צריך לדעת מה לומר ומה לא, כי לא הכל צריך לומר - וגם את האמת שאומרים צריך לדעת לומר בדרכים נעימות. כי לא כיף להיות עם אדם שזורק לך את האמת בפרצוף בדרך קשה.
שואל השאלה:
אצלי זה לא ככה רק לפעמים אבל יודעים שזה בצחוק אבל אין לי מושג למה נגיד זה גם קרה כמה פעמים רק בגלל שראו תתמונה שלי._.
אצלי זה לא ככה רק לפעמים אבל יודעים שזה בצחוק אבל אין לי מושג למה נגיד זה גם קרה כמה פעמים רק בגלל שראו תתמונה שלי._.
אנונימי
באותו הנושא: