תשובה אחת
ענית לעצמך ברכה מהלב ולא ברכה שמישהו מסטיפס כתב... ברכה מהלב זאת ברכה שלך פשוט תרשמי רגעים מצחיקית שהיו לכם ביחד וכמה שאת אוהבת אותו (בתור ידיד כמובן) וכאלה דברים...
אנונימי