5 תשובות
עצה שלי, אל תתני תירוצים, תגידי שהברזת ושאת מצטערת וזהו, הם יעריכו תכנות שלך חח מניסיו:)
שואל השאלה:
אבל עם לא מרגישים טוב אז אנחנו צריכים להגיד למורה
אנונימי
תגיד לה שהיה לך חירבונה
חירבונציה
פשוט תגיד שלא הרגשת טוב..
לא הרגשתי טוב.. ילדים אמרו לי שאין שיעור
באותו הנושא: