2 תשובות
אצלי אני יודעת שלקחו רק את התעודה של כיתה ט'. אבל כדאי שתשאלי את המורות שלך כי אולי בכל ביה"ס זה אחרת.
ח' מחצית ב', ט מחציות א' ו-ב'.