9 תשובות
בייבי בייבי בייבי אוו
חחח
חחח
בייבי...
בייבי בייבי בייבי אוו
"יא, בייבי בייבי בייבי נור יא" וואי זה דפוק בעברית xd
אנונימית
אנחנו שונאים ג'סטין.. חחח חחח
אנונימי
זה השיר הכי מרגש ששמעתי.
רואים שלקח הרבה זמן לכוב אותו...
פשוט השקעה של כל הנשמה ביצירת מופת אחת
פשוט מדהים.
למדתי את כל המילים של השיר בעל פה!
רואים שלקח הרבה זמן לכוב אותו...
פשוט השקעה של כל הנשמה ביצירת מופת אחת
פשוט מדהים.
למדתי את כל המילים של השיר בעל פה!
לכתוב*
xd
xd
-גסטין זה בעליי! thought you'd always be mine mine
and i was like baby baby baby ohhh
זה עמוק כמו ג׳סטין ביבר.
זה עמוק כמו ג׳סטין ביבר.
באותו הנושא: