התחברות
הרשמה
תחרות מלכות היופי באשדוד והסביבה זה מכור?
1 בדצמבר 2013, 14:18
מלכת היופי
תחרות
תחרויות
אשדוד
תשובה אחת
כן... זה מי שמשלמת יותר עולה לגמר וככה זה ממשיך
ע
עד לפה אתה עוקב אחרי?
באותו הנושא:
נכון טיטי ממש מכוערת? בחרו אותה למלכת היופי על סמך היותה אתיופית ולא לפי היופי שאין לה
איך תאלין אבו חנא מתמודדת לתחרות מלכת היופי של ישראל? אם היא לא אשה היא טרנסית זה גבר לכל דבר
עוד מעט יש תחרות מלכות היופי ואחד הקריטוריונים שצריך בשביל להתקבל זה להיות רווקה, למה?
בר רפאלי הייתה מלכת היופי?
מה אתם חושבים על זה שמלכת היופי לשעבר, מור ממן מתחזקת?
גיל המינימום לתחרות מלכת היופי - מאיזה גיל אפשר להירשם למלכת היופי של העיר? ומאיזה גובה?
למה אין תחרות של מלך היופי לגברים כמו שיש את של הנשים? שיהיה כזה מלך היופי של ישראל..
למה רק בנות גבוהות יכולות להיות דוגמניות או מלכות יופי? למה נמוכות לא יכולות לעשות את הדברים האלה? הן לא פחות יפות מבנות גבוהות ולדעתי גם להן מגיע להשתתף בתחרות מלכת היופי ולדגמן... מי מסכימה איתי?
להתקבל לתחרות מלכת היופי - בשביל להיות בתחרות מלכת היופי צריך להיות בסוכנות או מספיק רק תיק עבודות?
מי יותר יפה טיטי איינאו (מלכת היופי) או טהוניה רובל (מהאח הגדול)?
מישהו השווה אותי למלכת היופי של שוייץ מה יפה בהן?