9 תשובות
כן אני מכורה יש כבר איזה 8 עונות נראה לי
ניראה לי שכן אמא שלי ואחותי מכורות לזה
כן זה ממש יפה ובאמריקה זה אחת התוכניות הכי מצליחות.
( =
יצא לי לראות איזה פרק או 2.. דיי אהבתי (:
העונות הראשונות טובות האחרות ממש לא
אני לא אוהבת, כי המשפחה הזאת היא ממש שטחית ורדודה.
יאפפ שווה לראות זה מצחיק
כן, זה ממש מצחיק
מילה שזה מעניין רצח! אני מכורה ברמות-על.
זה התחיל משראיתי בטעות פרק אחד והתעניינתי וראיתי עד עכשיו כל פרק שאי פעם היה חחח וכבר יש 8 עונות