7 תשובות
שואל השאלה:
תאמיני לי שזה לא כיף.
תאמיני לי שזה לא כיף.
אנונימי
זה כיף.. אני משמינה מהר.. לך זה כיף. את יכולה לאכול מה שבאלך בלי להשמין בחיים לא תהיי שמנה או משהו.. מה רע בזה? הלוואי עלי בואי נחליף.
אנונימיתתת
שואל השאלה:
אבל אני נראת כמו מקל.
מה כיף בזה? בסדר עם היה לי גוף יפה ולא הייתי משמינה אז זה היה טוב
אבל כשאת מקל ולא מצליחה להשמין זה סיוט.
אבל אני נראת כמו מקל.
מה כיף בזה? בסדר עם היה לי גוף יפה ולא הייתי משמינה אז זה היה טוב
אבל כשאת מקל ולא מצליחה להשמין זה סיוט.
אנונימי
אני הייתי מעדיפה.. ואני לא שמנה פשוט בא לי להיות מקל: (
אנונימית
הלוואי עלי..
אנונימית
תאכלי יותר?:o
כיף לך... מה את מתלוננת?
באותו הנושא: