7 תשובות
אל תצבעי את הגבות תשאירי אותן כמו שהן
זה בסדר, אבל שלא יהיה שונה לגמרי.. כי אז זה יראה מוזר.
טיפה שונה זה בסדר, אולי אפילו יפה תלוי אם זה מתאים לך.
אחותי בלונדינית עם גבות בלונדיות כהות.. דודה שלי צבעה לג'נג'י וכשהיא שראתה שזה לא ניראה טוב היא צבעה גם את הגבות לג'ינג'י...

לשיקולך.. אני אומרת.. גבות באותו צבע שיער ניראות טבעי...
זה בסדר לדעתי עם חום בהיר אבל עם בלונד לדעתי זה פחות יפה אבל נורא תלוי גם במבנה פנים ובמבנה גבות
זה בסדר ^^
להשאיר את הגבות לדעתי.. (: כי זה בסדר שזה לא באותו צבע
לדעתי לא חייב אותו צבע
באותו הנושא: