4 תשובות
עם השנים כל אחד מתעצב לפי הרצון שלו, אז לא נשארים דומים כמו בילדות
סגנון לבוש, צורת סידור השיער, עם זה בת אז דרך האיפור.
כל אחד מזהה את ההורה שלו גם אם זה תאומים ממש זהים
חחח לא נראלי שהם יחיו באותו בית.. ואפשר לשאול את אמא ;)
באותו הנושא: