5 תשובות
אני כזו ותאמיני לי זה בכלל לא כיף
זה הופך אותך לאחד מהחברה אצל בנים
בנים לא יסתכלו עליך כאל אחת שאפשר להתאהב בה אלא כאחת מהחבר'ה החברה של כולם..
אני מצטערת שאני כזו ולא שקטה..
זה הופך אותך לאחד מהחברה אצל בנים
בנים לא יסתכלו עליך כאל אחת שאפשר להתאהב בה אלא כאחת מהחבר'ה החברה של כולם..
אני מצטערת שאני כזו ולא שקטה..
הרבה ביטחון עצמי
תהיי פשוט את, תשמחי, תחייכי ותספרי בדיחות ולאט לאט זה יבוא
תזרמי, תשתחררי תדעי מתי זה הגבול תיהי את ותהני:) הכי חשוב זה להנות ולהיות אופטימים:)
אל תנסי להיות משהו שאת לא. תהיי את ומי שאוהב אותך יאהב אותך כמו שאת ולא כמו שאת וואנבי מישהו אחר. תהיי את וזהו
באותו הנושא: