6 תשובות
יואו איזה סטטוס מושלםם! אכפת לך אם אני יקח אותו?♥
תכתבי:"איזה כיף שיש המון חברים, המון חברים בכל מיני צבעים" - קיצר צבועים.
לא!..
זה עדיף שחור ולבן מאשר צבוע..
ובדר"כ מעלים את זה על תמונות שלך בשחור לבן\עם חברה טובה וזה..
לא הבנתי...
לדעתי זה חרוש
לא הבנתי..