7 תשובות
הייתי לגמריי נעלבת, בשביל שיעשו לי הייתי צריכה לרמוז והרבה
אממ.. תאמת אף פעם לא עשו לי בבית ספר אבל אני לא חושבת שזאומר משהו חח אולי רוצים לעשות לך משהו מחוץ לבית ספר:)
חח אבל זה באמת ככה אצלי
אולי כי יש לי יומולדת בחופש הגדול.^^
לא הייתי נעלבת.. אולי זה פשוט חברים עצלניים?
נורא ואיום. ובחיים לא עשו לי מסיבת הפתעה: (
יש גילאים שכבר לא עושים את זה..
אני נולדתי בחופש סוכות אז אני לא ממש יודעת אבל בטוח הייתי נעלבת