התחברות
הרשמה
מי יותר יפה גל גדות או בר?
10 בדצמבר 2013, 20:56
מיסטיקה
מגדת עתידות
אסטרולוגיה
5 תשובות
לגל גדות יש רק פנים יפות... לבר יש גם פנים וגם גוף מושלם!
H
HarleyQuinnDumbAss#
לדעתי בר
s
smile ^_____^
בר ^^
E
Elinoykhalifa
לא נמאס לכם עם השאלות האלה.. שתיהן יפות מה זה משנה
ע
ענבר D=
בר
א
את לא מחליטה עליי!! (אני בת)