4 תשובות
אנשים כאלה מכאיבים לעצמם כי הם כועסים על עצמם, מאוכזבים מעצמם...
להכאיב לעצמם (נראה לי, אני לא חותך)
זה מוציא את העצבים, בדרך כלל אנשים שעושים את זה הם סאדיסטיים, אני במקרה של עצב או לחץ מעשנת סיגריה, אבל ישנם אנשים שלחתוך מרגיע אותם יותר, או שהם סתם צומי סתומים (רובם)
הם אוהבים להכאיב לעצמם לך תבין