7 תשובות
לא בטוח כי הגבהים שונים
חח אין מצב... הלוואי
מה לא מספיק ברד וגשם?
גם אני רוצה שלג: (
זה לא פייר שכמעט כל הארץ ואנחנו לא!
איזה באסה השלג כל כך קרוב אלינו אבל לא בעיר!
יש שלג באורנית בפתח תקווה נראה לי.
אפילו באריאל.
ממש לא פייר!
"המלךהשולט" לא נכון! אין שלג באורנית/ פ׳ת הלוואי היה לנו: (
רוב הסיכויים שלא.
רק פעם אחת היה ואני בטוח שלא היה עוד.
למרות שהייתי שמח עם ירד שלג.