3 תשובות
אם אין שלג או הצפות גדולות אז יש לכם בית ספר..
חח כן יהיה
ביום שישי בזמן שהיה ביתספר היה יותר ברד מזה.. וזה לא מנע מהם ללמד
ביום שישי בזמן שהיה ביתספר היה יותר ברד מזה.. וזה לא מנע מהם ללמד
כל עוד אין שלג אין סיבה שלא יהיה בית ספר.
באותו הנושא: