התחברות הרשמה

תיקנתי מסך במעבדת אייפונים והם איבדו לי את הסים מה עושים?

16 בדצמבר 2013, 16:39
חומרהמחשביםצילום מסךלכידת מסךמסכיםאייפון 4    
2 תשובות
תלכי לחברה שלך ותקחי סים חדש
d
dan-dan
שהם יקנו לך חדש
רומי
באותו הנושא:
הפלאפון יכול להיות בתיקון במעבדה מעל חודש או שעובדים עלי?
שכחתי את הסיסמא לאייפון שלי, איך אפשר לפתוח אותו בלי ללכת למעבדה?
איבדו לי את המבחן בפיזיקה
5 יחידות אנגלית 3 מתמטיקה**** תיקנתי
השאלות פה באתר פשוט איבדו כל טעם אין פה כבר שאלות שבאמת צריכות מענה מידי...
קניית ציוד למעבדות - איפה אפשר לקנות ציוד למעבדות?
כמה זמן לוקח להחליף סוללה של אייפון במעבדה?
המלצה על מעבדת מחשבים בבאר שבע - המליצו על מעבדת מחשבים לתיקון מחשבים מכל הסוגים בבאר שבע.
מביך שאמרתי למורה שבת שלום במקום חג שמח (כי מרגיש כמו שישי) ואז תיקנתי?
מה עושים לך במעבדת שינה?
מזה משתנה תלוי ובלתי תלוי? (ביולוגיה מעבדה) דחוף.