6 תשובות
אם שורף לך, אז עזבי את זה. אל תתעקשי.
תערבבי עם מיץ +ענבים מה את רצינית?
למה לנסות להשתכר בכוח?
שואל השאלה:
כי בא לי (:
כי בא לי (:
אנונימית
תבלעי מהר.. ואחרי שאת בולעת תמשיכי לבלוע כלום כזה. (כאילו בלי לפתוח את הפה תבלעי עוד פעמיים שלוש)
אבל תאכלס הסיבה העיקרית ששורף לך זה שאת קטינה והוודקה שאת משיגה זה איכות ממש ממש גרועה.
וודקה זה דבר טעים כשהוא איכותי:|
תתמקדי בבירה וברייזר:p ק2 בקבוקים ואת מסודרת.
אבל תאכלס הסיבה העיקרית ששורף לך זה שאת קטינה והוודקה שאת משיגה זה איכות ממש ממש גרועה.
וודקה זה דבר טעים כשהוא איכותי:|
תתמקדי בבירה וברייזר:p ק2 בקבוקים ואת מסודרת.
אם נקי זה מגעיל לך, אז תשתי אם חמוציות או משהו כזה..
באותו הנושא: