2 תשובות
"גבולות המדינה" הוא נקבע ב94 ונקרא הקו הירוק בגלל שצירו אותו בטוש ירוק
גבולות המדינה אחרי מלחמת העצמאות.
נקבעו בשנת 1949 לאחר הסכמי שביתת הנשק עם מדינות ערב (סוף מלחמת העצמאות).
גבולות אלה סומנו במפה בצבע ירוק ולכן נקראים "הקו הירוק"
באותו הנושא: