3 תשובות
למה שלא יהיה אפשר?
אפשר..
אפשר..
אממ אני זוכר שהייתי עם חבר שמשך את המשכורת או משהו ואז הלך ואז אמרתי לו כזה אה.. זה שואל אם אתה רוצה לעשות פעולות נוספות.. חחח הוא הלך מהר ללחוץ לא.
אממ אני מקווה שלא..
אממ אני מקווה שלא..
שואל השאלה:
לא ניסחתי את עצמי טוב.. משכתי עכשיו כסף ולקחתי את הכסף, והוצאתי את הכרטיס מהמכונה, ולא הסתכלתי אם יצאתי מהמערכת או משהו.. אני מפחדת שהמכונה נשארה מחוברת לחשבון שלי ומישהו ימשוך לי כסף או משהו..
לא ניסחתי את עצמי טוב.. משכתי עכשיו כסף ולקחתי את הכסף, והוצאתי את הכרטיס מהמכונה, ולא הסתכלתי אם יצאתי מהמערכת או משהו.. אני מפחדת שהמכונה נשארה מחוברת לחשבון שלי ומישהו ימשוך לי כסף או משהו..
באותו הנושא: