4 תשובות
צבע ממש יפה לדעתי:)
הצבע, מהמם אני אישית דיי אוהבתת♥
אני אוהבת טורקיז בכללי ^_^
צבע יפה בעיקר למכנסיים\חצאיות..
צבע יפה בעיקר למכנסיים\חצאיות..
שואל השאלה:
הינה החצאית הזאת אני מתכוונת זה יפה בצבע הזה?
הינה החצאית הזאת אני מתכוונת זה יפה בצבע הזה?
קישורים מצורפים:
אנונימי
באותו הנושא: