5 תשובות
הכי פשוט
לא מרגישה טוב
לא מרגישה טוב
כואב לי הבטן... אין מי שיקח אותי או שיש לך מלא שיעורים
"יש לי מחר מבחן גדול "
אם יש לך אחים אז ׳אני צריכה לשמור על אח/אחות/אחים שלי ׳
או:
׳אמא שלי ביקשה ממני לעזור לה לסדר את הבית׳
׳יש לי מלא שיעורים׳
׳אני צריכה ללמוד למבחן׳
׳אני לא מרגישה כל כך טוב׳
׳אני עוד מעט צריכה ללכת׳
או:
׳אמא שלי ביקשה ממני לעזור לה לסדר את הבית׳
׳יש לי מלא שיעורים׳
׳אני צריכה ללמוד למבחן׳
׳אני לא מרגישה כל כך טוב׳
׳אני עוד מעט צריכה ללכת׳
שואל השאלה:
לא אני צריכה להגיד לאימא שלי למה אני לא יכולה ללכת לחברה
לא אני צריכה להגיד לאימא שלי למה אני לא יכולה ללכת לחברה
אנונימי
באותו הנושא: