2 תשובות
שואל השאלה:
זה רק הפתיח כדי שיבינו פחות או יותר על מה מדובר..
זה רק הפתיח כדי שיבינו פחות או יותר על מה מדובר..
almost is never eanough
חחח חחח חחח אומיגאד אני מכיר מישהי שעברה מבנימינה לרמת גן ותמיד החלק הזה קורה כששואלים אותה
איפה זה בנימינה?
אתה יודע איפה קיסריה? ליד
ובכללי אממ לא יודע זה היה קצר מדי בשביל שיהיה בכלל פרק בסיפור זה כאילו לא קרה כלום, אין עלילה ככה שזה לא מושך לקרוא עוד.. והשפה גם די נמוכה..
איפה זה בנימינה?
אתה יודע איפה קיסריה? ליד
ובכללי אממ לא יודע זה היה קצר מדי בשביל שיהיה בכלל פרק בסיפור זה כאילו לא קרה כלום, אין עלילה ככה שזה לא מושך לקרוא עוד.. והשפה גם די נמוכה..
אנונימי