2 תשובות
1-10 בהתחלה זה 8 הבעיה מתחילה באקורדים, עכשיו אני כבר שולטת בזה וזה מאוד קל זה דורש הרבה אימונים באקורדים אבל ההרגשה בניגון מאוד כיפית מנגנת 4 שנים
עם כוח רצון אתה תלמד בקלות. אבל עם גישה שאתה שואל קשה זה קשה ואתה מנסה לעשות הכל קל יותר, אז ברור שיהיה לך ממש קשה. פשוט תרצה
באותו הנושא: