2 תשובות
1-10 בהתחלה זה 8 הבעיה מתחילה באקורדים, עכשיו אני כבר שולטת בזה וזה מאוד קל זה דורש הרבה אימונים באקורדים אבל ההרגשה בניגון מאוד כיפית מנגנת 4 שנים
עם כוח רצון אתה תלמד בקלות. אבל עם גישה שאתה שואל קשה זה קשה ואתה מנסה לעשות הכל קל יותר, אז ברור שיהיה לך ממש קשה. פשוט תרצה