התחברות
הרשמה
למה האייפון שלי מתכבה כל הזמן כשיש לי יותר מ30 אחוז?!
5 בינואר 2014, 17:12
אייפון
iphone
סלולארי
סמארטפון
אחוזים
פלאפון
תשובה אחת
אולי יש לך בעיה עם הסוללה גם לי היה
L
Love the way u smile