6 תשובות
כן, תודה גם לך בהצלחה (-:
שואל השאלה:
אני לא עושה תבגרות כי אני לא בכיתה יב אבל מי שכן עושה בהצלחה
אני לא עושה תבגרות כי אני לא בכיתה יב אבל מי שכן עושה בהצלחה
כן d:
בגרות אחרונה באנגלית:)
בגרות אחרונה באנגלית:)
כן! הצילו!
ידידשלי עושה מחר..
אנונימי
כן
באותו הנושא: