6 תשובות
שואל השאלה:
ריצה**
ריצה**
אנונימי
את לא בכושר
אנונימי
שואל השאלה:
בכושר בכושר עשיתי ב 6 דקות
בכושר בכושר עשיתי ב 6 דקות
אנונימי
אין לך כושר בשיט כמו שאני וחבר שלי אומרים יקציצה חח, לא אתה.. לא רצים יותר מדי אם לא יכולים תרוץ מה שאתה יכול ואם לא תסיים 1500 אז תלך עד שתגיע מאשר להקיא וזה, כושר נבנה עם הזמן לא רצים ביום אחד ככה אלא אם אתה מסוגל ואתה ממה שהבנתי לא
גם אם אתה הצלחת לא אומר שאתה בכושר.
כושר בא עם הזמן תצא לריצות בקטנה אבל לא יום כן יום למה לא תעשה כח השבוע חוץ משישי שבת
וזהו ותעשה תרגילים או שתרשם למכון כושר יעשה לך רק טוב באחריות אחר כך תרוץ את הריצה הזאת על הזרת...
כושר בא עם הזמן תצא לריצות בקטנה אבל לא יום כן יום למה לא תעשה כח השבוע חוץ משישי שבת
וזהו ותעשה תרגילים או שתרשם למכון כושר יעשה לך רק טוב באחריות אחר כך תרוץ את הריצה הזאת על הזרת...
התאמצת יותר מידי בהשוואה לכושר הנוכחי שלך.
זה ממש לא טוב להתאמץ ייתר על המידה.
תאמן את עצמך לאט לאט בהדרגה עד שתגיע לכושר יותר טוב וזה לא יקרה לך.
זה ממש לא טוב להתאמץ ייתר על המידה.
תאמן את עצמך לאט לאט בהדרגה עד שתגיע לכושר יותר טוב וזה לא יקרה לך.
באותו הנושא: