8 תשובות
זה לא משנה לי
כל עוד זה עוקף אותי בגובה אז זה בסדר.. וכן זה עוקף ^_^
אני מכירה מישהו 1.72 וזה לא כזה נורא.
אני מכירה מישהו 1.72 וזה לא כזה נורא.
לאא:)
לא, רוב הבנות 1.65 אז זה בסדר בשבילן
איך קוראים לך?
אנונימי
נמוך זה לא אבל כמה שיותר גבוה יותר טוב
שואל השאלה:
אלעד..:) ותודה כולם עודדתן אותי
אלעד..:) ותודה כולם עודדתן אותי
אתה נמוך יחסית למשל אני בח' ואני 171 אבל יש בנות יותר נמוכות ממך אז יהיה בסדר
אנונימי
באותו הנושא: