3 תשובות
אני אישית שונאת את המילה "וואנאבי". הם רוצים להיות כאלה, והם אוהבים להיות ככה ומחשיבים את עצמם ככה אז הם כאלה. ובתכלס אם באמת "וואנאבי" זה מישהו שרוצה להיות משהו ומתנהג ככה, אז בואו נודה בזה כולנו כאלה.
זה די נכון, אבל אלה שהם אימו, הם בדרך כלל כאלו לא מבחירה, אלא בגלל שקשה להם וכל זה.
אולי זה תלוי באנשים