2 תשובות
הצילום? לרוב פעם אחת וזהו.
הצילום נעשה בפעם אחת. לוקח פחות משעה, אם הכל עובר חלק.
לצילומים עצמם לוקח כמה ימים עד שהם מגיעים אל רופא השיניים.
לצילומים עצמם לוקח כמה ימים עד שהם מגיעים אל רופא השיניים.
באותו הנושא: