6 תשובות
לפני הרבה זמן נראלי כי אני לא נעלבת בקלות..
פעם אחרונה שנעלבתי... לא זוכר, לא חושב שקיים
פעם אחרונה שניסו להעליב אותי זה היום, מישהי התעצבנה עלי כי אמרתי לה שהיא טיפשה:p
אני מדי פעם נעלבת אבל לא נורא, תוך כמה זמן שוכחת. אבל לפני כמה חודשים... העליבו אותי ממש ועד עכשיו לא התאפסתי על עצמי =/
היום
אבל אני לא לוקחת ללב ^__^
אתמול. סלחתי מיד p: