23 תשובות
כן שכהם עצבנו וחדפנו אותי!
אבל רותקתי לשבוע חחח
אני לא
חחח כן הרבה פעמים -,-
פעם בטעות אמרתי לאמא שלי שהיא מטומטמת (בלי כוונה, בטעות)
אף פעם
לא משנה כמה רציתי לומר
פשוט לא
אמרתי לאמא שלי פעם לכי לעזאזל אבל זה היה כשממש הייתי בעצבים עליה
כן והם ממש התעצבנו
כן, ואחרי שנייה התחרטתי
בחיים לא. לא הייתי מסוגל לישון שנתיים אם הייתי אומר להם דבר כזה.
כן, בצחוק ופעם אחת כשכעסתי על אבא שלי
אני אגיד להורים שלי סתמו תפה אני שבועיים באיכילוב לא משתלם לי חחח חחח חחח
חס וחלילה
טפו
טפו
טפו
כן מלא פעמים
לא.. זה לא מכבד הם בכל זאת ההורים
בקטע של עצבים ורצינות? ממש לא..

למרות שאני ואמא שלי ממש קרובות אז לפעמים אנחנו יורדות אחת על השנייה בצחוק ומתחבקות כל הזמן. אולי נפלט לנו כמה פעמים (:
כמובן שהכל בצחוק ומאהבה חח
כן ואני ממש לא גאה בזה