5 תשובות
את כנראה לא תגבהי הרבה אבל מזה משנה שאת טיפה נמוכה זה לא כזה נורא זה חמוד שאת נמוכה
את יכולה לגבוהה עד גיל 20 אל תחששי
איו סיכוי אני בגובהה שלך וגם קיבלתי לפני 5 שנים ואני גם בגיל שלך ויכול להיות שתגבהי ב3 סנטמטר לדעתי לא יותר
למה את חושבת שיש קשר למחזור
אנונימי
תני לרופא אנדוקרינולוג להעריך