3 תשובות
מההרגל של האדם הוא ימשיך הלאה וישכח אתמי שעזר לו בדרך..
אנונימי
המשפט קשה לתרגום אבל בעקרון את החלק הראשון לא קשה להבין האדם ממשיך הלאה והוא לא יזכור את כל מי שהעלה אותו לאיפה שהוא כרגע... אם זה עבודה קריירה או חיים חברתיים זה משפט מאוד חזק...
אדם לא זוכר את מי שתמך בו והרים אותו ברגעים קשים ולמה? כי הוא פשוט המשיך הלאה.. בדרכו