התחברות
הרשמה
אפשר בבקשה עצות לתספורות יפות לבנות (בת 15), אני רוצה לעשות שינויי.
9 בדצמבר 2011, 23:59
בת 15
בני נוער
אינטרנט
אתרים
תספורות
בנות
2 תשובות
מדורג. אבל הכי הכי יפה זה ישר עם שני פוני כאלה בשני הצדדים אם את מבינה למה אני מתכוונת
ש
שנייי :-)
תספורת אימו ♥
♥
♥C®Az¥ AnGeL♥
באותו הנושא:
בנות, איזה תספורת אתם חושבות שהיא הכי יפה לבנים?
איזו תספורת יותר יפה לדעתכם זו שבתמונה, או מארינס?
מה יותר יפה לבנים, תספורת רגילה או תספורת מארינס?
בנות - איזה תספורת לדעתכן הכי יפה לבנים?
מה יפה יותר, ועדיף, לעשות את התספורת הזאת עם הפוני לצד או לגלח את הראש?
איציק זוהר חתיך? וזאת תספורת יפה?
יותר יפה לדעתכם תספורת מדורגת או ישרה?
קלמר לבנות - אני צריכה עצות לקלמרים לבנות, אם אפשר בבקשה להוסיף תמונה גם..
איזה תספורת יפה יש לבנים? (אם אפשר להוסיף קשורים או שמות של התספורת)
מה יותר יפה? תספורת מארינס או תספורת מוהיקן?
לבנים עם שיער מטולטל, איזה תספורות יפות קיימות?