10 תשובות
לים.. לא לשחות אלא סתם לבלות בערב בים.. יושבים על החוף ומדברים...
או ללונה פארק... זה ממש מוציא אגרסיות ופורק עצבים... וגורם להנאה וכיף..
או ללונה פארק... זה ממש מוציא אגרסיות ופורק עצבים... וגורם להנאה וכיף..
סרט, לאכול גלידה, מסעדה
בבית לשחק משחקי מחשב ><
אנונימי
או לים או לסרט
צפיה בכוכבים
אנונימית
כמו שאמרו לך פה והם צודקים... ים זה גם כיף וגם רומנתי:)
סרט
סרט (-:
חח שווארמה ;)
תאמת להיות ביאכטה בנהר.. מתי שהשמש שוקעת 😍