2 תשובות
חנונית
ואם יש לך תופרת או משהו כזה אז חברה שלי עשתה חצי שטן חצי מלאך משהו מגניב
ואם יש לך תופרת או משהו כזה אז חברה שלי עשתה חצי שטן חצי מלאך משהו מגניב
שואל השאלה:
חיפושית, סנטה קלאסית, קולה או m&m ) יש באיביי) שפשנה, סופרמנית, טינקרבל, בוב הבנאי, צבעית ואז תכתבי אני לא צבוע אני רק נראית ככה
חיפושית, סנטה קלאסית, קולה או m&m ) יש באיביי) שפשנה, סופרמנית, טינקרבל, בוב הבנאי, צבעית ואז תכתבי אני לא צבוע אני רק נראית ככה
באותו הנושא: