9 תשובות
זה בכלל לא הגיוני
חח גם אני לא עשיתי ואני הולך לעשות
חחח תני לחדש לך משהו כשנולדת לקחו ממך מנת דם קטנה כדי לבדוק שהכל בסדר איתך ועשו אתזה בטיפת חלב ועכשיו אם את בת 18 כשתיתגייסי תהיי חייבת
לא חחח
אני מכורה לבדיקות דם, לעשות בשבילך?
אנונימי
לא הגיוני ואם כן את חייבת לעשות!
אין מצב שבחיים לא עשית בדיקת דם זה לא הגיוני ביכלל!
את צריכה לעשות
לא, היית אמורה כבר לעשות בצו הראשון ובעצם... הרבה לפני זה! בדיקת דם זה דבר מאוד חשוב.