8 תשובות
זה קצת קשה לענות על שאלה כזו בגגל שלכל אחד יש טעם אחר בספרים ואחד יכול להעדיף סופרת אחת ומישהו אחר יכול להעדיף סופרת שנייה אבל אני יכולה להגיד שקריסטין קאשור (מחוננת, אש, ביטרבלו), ורוניקה רות' (מפוצלים, מורדים), קסנדה קלייר (בני הנפילים, מלאך מכני) וסי ג'יי דוהרטי (תיכון לילה) בעיני הם סופרות מצויינות!
(ודרך אגב אם את/ה מחפש/ת ספרים לקרוא אני ממילא מחפשת דעות על מה שאני כתבתי אז אני אשמח אם תוכל/י להקדיש חמש דקות כדי לקרוא אותו)
קצת מורכב.. יש הרבה סופרים מעולים, אבל את הספר של יצחק דרורי - "המוח" אני לא אשכח לעולם. הוא כותב בצורה מעניינת ומושכת חח יכול להיות כי זה היה החיים שלו.. בקיצור, כדי לקרוא את הספרים שלו
שואל השאלה:
יאא גם לטעמי
סי ג'יי
ורוניקה רות
וקסנדרה קלייר
הן סופרות ממש טובותת
אנונימית
אז זה עזר כל המגילה שכתבתי?
שואל השאלה:
ברוור.. עד שמצאתי מישהי שאוהבת סגנון כמו שליי ווהו
אנונימית
אני יותר משמחה שיכולתי לעזור:)
ואם את אוהבת סגנון כזה אז אולי תאהבי את מה שאני כתבתי:)
וגם אם לא אני דורשת ביקורת:)
שואל השאלה:
קראתי ורק שתדעי אהבתי מאודד. גם לי יש ספר שאני כותבת. אבל באינסטגרם..
אנונימית
הייתי שמחה לקרוא אבל אין לי אינסטגרם: (
אז אם יש לך אותו בקובץ על המחש תשלחי לי ואני אקרא:)