4 תשובות
ככי את הקצה הקיצוני מצד ימין של השיער (או שמאל איך שבא לך.) ותעשי ממנו צמה ככי אותו אחורה בסיכה ושימי על הסוף קצת שיער (חח מקווה שהבנת ואם לא פשוט תסתכלי פו על סרטונים.. http://www.youtube.com/results?search_query=hair+for+school&oq=hair+for+&aq=0&aqi=g10&aql=&gs_sm=e&gs_upl=5966l6866l0l9274l4l4l0l0l0l0l273l607l1.2.1l4l0
בלה בלה המאאגניבה D:
הינה:)
קישורים מצורפים:
בננה
את יכולה לעשות חצי קוקו או גולגול.. מקוה שעזרתי (:
באותו הנושא: