התחברות
הרשמה
מה זה אומר שאני שמה מדחום מתחת ללשון וזה משתנה מ35.3 ל35.5 ואז 37.4?
29 בינואר 2014, 00:05
לשון
שתן
מדחום
מד חום
חום
בריאות
תשובה אחת
זה מודד את החום.. זה אומר שהחום שלך עכשיו 37.4 והחום מתחיל לעלות לך... תשימי לב וקחי כדור אקמול לפני שאת הולכת לישון
ת
תפוסה😍 פרשתיייייי :D
באותו הנושא:
אם במדחום יצא 37.7 זה אומר חום?
קוץ של דג מושט - אכלתי דג מושט ועקץ אותי קוץ מתחת ללשון, הוצאתי אותו ולא בלעתי או משהו, אבל שמעתי שמישהו נעקץ מקוץ של דג ביד ומת, ואני מפחדת.
איך לוקחים רסקיו? מתחת ללשון או על הלשון?
בבית בשחי המדחום מראה לי 34.5, ומתחת ללשון 35.6. איך אני אמורה לדעת על כמה מעלות אני נמצאת?
שמתי מדחום יצא 36.2 כמו בתמונה של המדחום אני חולה?
יש לי מתחת ללשון נקודה לבנה, שאלתי את ההורים מה זה אמרו שזה פצע, מה לעשות?
משהו מציק לי מתחת ללשון כבר יותר משבועיים מה זה יכול להיות?
כל פעם בערב שאני מורידה את החזיה ממש כואב לי מתחת לחזה, מה זה אומר?
הופיעה לי היום בלוטה קטנה מתחת ללשון, מה זה?
יכול להיות אפטה מתחת ללשון?
בבשר מתחת ללשון שנמצא על הלשון כואב קצת כיאלו יש מוגלה כזאת מה אפשר לעשות?