8 תשובות
לכל אחד יש אוזניות שמחוברות לdj וככה פחות מרעישים
זאת מסיבה כזאת שבמקום לשמוע מוזיקה ברמקול לכל אחד יש אוזניות ושומעים את המוזיקה באוזניות..
כשאת מגיעה נותנים לך אוזניות גדולות כאלה ולוקחים ממך כרטיס תושב או משהו וכולם עם אוזניות רוקדים וזה.. זה כיף (:
ואפשר להעביר שירים וכשאת מורידה את האוזניית את רואה את כולם רוקדים בלי מוזיקה זה מצחיק רצח xd
ואפשר להעביר שירים וכשאת מורידה את האוזניית את רואה את כולם רוקדים בלי מוזיקה זה מצחיק רצח xd
איך זה מחובר לדי ג׳יי?
אנונימית
לכל אחד יש אוזניות משלו, יש דיג׳יי ששולט על המוזיקה וכולם רוקדים..
חח הכי מצחיק להוריד אתה אוזניות בצא ולראות אנשים רוקדים כמו אדיוטים.
חח הכי מצחיק להוריד אתה אוזניות בצא ולראות אנשים רוקדים כמו אדיוטים.
זה כמו מסיבה רגילה שרוקדים שותים וכו.
רק ששומעים תמוזיקה באוזניות!
רק ששומעים תמוזיקה באוזניות!
לרוב עושים את זה בלילות כי אז אפשר לעשות מסיבה בלי שהשכנים המלשנים יתקשרו למשטרה מנסיון
לכל אחד יש אוזניות וזה מסיבה רגילה ורוקדים רק עם אוזניות שכל המוזיקה והרעש באוזניות שלך
אנונימי