2 תשובות
אני דוברת ספרדית אז shabat shalom
מריה
shabat shalom
כמו באנגלית, עברית ובכל שפה אחרת..
כי זה משפט שלא משתנה לשפה אחרת
כמו באנגלית, עברית ובכל שפה אחרת..
כי זה משפט שלא משתנה לשפה אחרת
באותו הנושא: