התחברות
הרשמה
המצלמה של הסוני 4 באה עם האריזה?
1 בפברואר 2014, 18:06
Playstation
Sony
פלייסטיישן
תשובה אחת
כן
נ
נוי(פראייר מי שמבזבז)
באותו הנושא:
אחרי שאתם קונים פלאפון/מחשב נייד אתם זורקים את האריזה שלו?
הוראות הפעלה למצלמת סוני - אני מבקש הוראות הפעלה בעברית למצלמה סוני אלפא 550.
באיזה פדים אתן משתמשות? ובאיזה צבע האריזה?
בנות באיזה דורדוראנט אתן משתמשות ובאיזה צבע האריזה שלו (נגיד של רקסונה עם פקק ורוד)
אם כתוב על האריזה שניצל מן הצומח זה אומר שבטוח זה לא בשר?
כמה עולה סוני 4 רגיל 1000 GB בלי מצלמה + שני שלטים + שלושה משחקים?
ההבדלים בין מוצרי במבה של אוסם - מה ההבדל בין האריזה הצהובה של במבה אוסם לבין האריזה הלבנה של במבה אוסם?
מי יותר קיצוני: האסלאם הסוני או השיעי? תודה
אכלתי שניצל דק ורציתי לדעת אם זה בשרי, לא כתוב על האריזה חרשתי אותה ולא כתוב, כתוב רק כשר אז מישהו יודע?
אכלתי חבילה גלילות שלמה האריזה הלבנה
שיחקתי בסוני 4 והלכתי לעשות משהו הרבה וכשחזרתי הסוני היה כבוי למה?