5 תשובות
כלום...
לא הייתי חושבת עליך שום דבר רע עד שלא הייתי באמת יודעת מה הסיפור שמאחורי זה (והייתי שומעת את זה ממך), הרבה אנשים סתם ישפטו אותך.
שהיית תמימה, האמנת לו… ושהוא בן של זונה!
אנונימי
שזה לא אשמתך... זה בסדר אל תדאגי..