7 תשובות
ברור שזה מתאים, אין גיל לטיפול פסיכולוגי.
אם אתה לא מעוניין השאלה כבר לא רלוונטית, פשוט אל תלך.
פסטיגל זה בסך הכל נורא נחמד ללכת עם המשפחה, לא משנה איזה גיל...
רואים את הסלב שם והצגה עצמה נורא נורא נורא מושקעת
מתאיים... לך ולכל המשפחה
רואים את הסלב שם והצגה עצמה נורא נורא נורא מושקעת
מתאיים... לך ולכל המשפחה
זה תואם גיל אם זה מעניין אותך אבל אם אין לך חשק אז חבל ללכת
אתה תהנה שם אז למה לא?
אנונימית
אם את אוהבת, ורוצה לראות מפורסמים, אז למה שלא תלכי?
תלכי ותהניי לךך:-)
שמחתי לעזורר
תלכי ותהניי לךך:-)
שמחתי לעזורר
ושחכתי לציין כמובן, שאם לא בא לך ללכת, אל תילך...
באותו הנושא: