3 תשובות
היא נפגעת. מאוד.
.. אל תעשי את זה.
.. אל תעשי את זה.
אני חושבת שתמיד יש ריבים עם ההורים אבל לא צריך להגיע לרמה כזאת כי אני אומרת לך ברצינות - את תתחרטי על זה! אמא היא הדבר הכי חשוב בעולם באמת! אני אומרת תרגעי רגע בצד תשתי כוס מים קרים וזה יעבור לך
רע מאוד, כי הכי קשה זה לחטוף השפלות מאנשים שאתה אוהב, אתה לא יודע איך לאכול את זה
באותו הנושא: