2 תשובות
חשבי כשהיא חלקלקה ועגולה-הרבה יותר קל.. וגם פחות נוראית..
הכיסוי מגן על הלשון שלנו (בין היתר) שלא נגעל מהטעם.
כן את יכולה בכל מקרה העטיפה יוצאת בצואה
באותו הנושא: